مدونه ون كارت نمره1

الأحد، 27 يناير 2013

ساره و يسرا

انا اسمي ساره 19 سنه قصتي تبدا من سنتين وانا 17 سنه مع ماما اسمها يسرا
انا اول ما بلغت وبدا يطلع ليا شعر في كسي انا روحت لماما وكدا فهيا بدات تفهمني ان شعر دا لازم يتشال و هيا كانت بتضفني كدا وعلمتني انضف ازاي بقيت انا بنضف ليها كسها وهيا تنضف ليا وانا واحده واحده بدات اكبر وافهم كل حاجه عن الجنس وبدات اشتهي ماما وبقا نفسي فيها و في يوم وااحنا بنضفي لبعض قومت بوستا بوسه صغير علي شفايفها لاقتها بتقولي ايه اللي انتي عملتي دا قولت ليها عملت ايه انا كل اللي عملته كذا وقموت بوستها تاني وضغط علي صدرها لاقتها قفشت مني كدا وخلصت وقامت فاخد دوش واستحميت ودخلت اوضتي انام وهيا بعد ما خلصت لاقتها دخلت عليا وانا علي سرير نامت جنبي وبتقولي متزعليش يا بت ومسكت صدري واعدت تفركه وتطغت عليه شويه وقامت قايله كبرتي يا بت اهو قمت بصتله كدا وبوستها بوسه طويله مصيت فيها شفايفها و لسنها وهيا كمان مصت شفايفي ولساني وبدات اقلعها هدومها حتي حتي وانا ببوسها كدا وبعد ما قلعتها اعدت ارضع من صدرها وافرك فيه وبعدين هيا قلعتني و عملنا وضع 96 واعدنا نلحس في كس بعض كتير اوي وبعدين انا قولت لماما ايه يا ماما مش هتمصي صدري ولا ايه قالتلي لاطبعا يلا هاتي صدري امصو هيا قعدت تمص في ولتعب في كسي لحد منزلت قومت انا بقي اعدت العب في كسها والحس في وافرك بزازه اوانا بلعب في كسها لحد منزلت وبعدين دخلنا خدنا دوش مع بعض واحنا بنفرك بزاز بعضنا و كسنا وخلصنا ومن اليوم دا وانا وماما كل يوم مع بعض

هناك 6 تعليقات:

  1. برج الجوزاء 01062747437بحب انيك فى اسرية التمة مع وحده بتحب النيك والمداعبه مع وحده وتكون بتحب كل حجة فى الجنس
    انا من المنصورة ومحتج انسانه رقيقه حنونه طيبه بتحب العشق بتانى واخلص ويبق برحتنا من غير استعجل المتعه فى الجنس الصح ويارت يكون فى مكان نخد رحتنا فى والجنس دى مش عايز استعجل المتعة الصيح اليى يحس بالرجل ولمراءة كل مكان فى جيسم المراء منعه حتى يتلذ منه العشق فيه وهى كمان تحسسنى بالمتعه معه حت نندمج مع بعض لكى ننسا الدنيا انا وهيه من جسدك اطعميني
    وبنهديك سيدتي اغمريني
    وبعطر ك الجميل اجذبيني
    يامن ها يحييني
    الان وغدا وبكل سنيني
    من بخش ك زيديني
    ليقول لك ي مصيني
    يامراة تمتاز بالحنان
    ليروي سائلي فيها كل مكان
    تعالي واطفاي النيران
    اليوم وغدا والانالا انت وينـك ..!

    ضمني مابين قلبك والعيون..

    خلني أنسى زماني والمكان..

    ضمني بإحساس تكفى يالحنون ..

    وأروني من فيض حبك والحنان..

    في “غيابك” لف دنياي السكون..

    لاملامح لافرح في هالزمان..

    لاتـروح ولاتغيب إبقى وكون ….

    في غرام من حبك صابه جنــان..

    ……..محتآاااااااااج اضمك
    واترك الدمع ينساب

    يكتب على ثوبك بلاوي سنيني

    بالحيـل ضايق في زمن مابه اصحاب

    والكل منهم بالمصايب يجيني

    الا انت وينـك ..!

    لاتعذر بالأسباب

    ابيك تترك كل شي وتجيني

    ابي اضمك موووت

    ضما” بلا احسـاب

    وتذوبني بحنانك وتذوب انت فيني

    انسى نفسي معك وارجع

    اضمك …

    واضمك ..

    واضمك…

    واضمك….وتسألني حبيبي لاتكون مليت

    واقولك توني حبيبي من احضانك ماأرتوييت

    ردحذف
  2. انا شاب من القاهرة عندي 20 سنه اي بنت او مدام او مطلقه نفسها تتمتع تكلمني علي الرقم ده 01123826528

    ردحذف

  3. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف